marți, 17 septembrie 2013

Fotografii de Ramona Nanea

O imagine de portret interesantă, în decupajul din chenarul roșu. Nu se uită în obiectiv ci spre cineva care va veni, de aici o poveste, o stare. Mă deranjează, chiar dacă nu este clară, țeava galbenă de gaz, dar asta se poate scoate la editare ușor!
 Din nou o imagine interesantă, păcat că am tăiat mâna...
O imagine care vorbește despre nou și vechi, o arhitectură urbană. O putem lăsa așa, sau
așa. Aici am îndreptat perspectiva și am făcut câteva prelucrări de bază: levels, claritate, culoare, strălucire-contrast. Mai interesant ar fi fost dacă am fi avut și cerul albastru...
 O imagine frumoasă cu un ”suflet” pierdut la atâtea intersecții de drumuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.