joi, 19 septembrie 2013

Fotografii de Irina Filote

O imagine de portret interesantă - figura șmecheră a copilului. Am mai tăiat puțin din ea și am mai deschis-o față de original, pentru a se vedea mai multe detalii, am umblat la claritate, contrast și culori. Cam pe aici ar trebui mers când este vorba de portret. Atenție: clarul este pe cămașa coconului și nu pe ochi, unde ar trebui să fie clarul la un Portret!
Chiar dacă pozează 3 oameni în cadru, este o imagine mai mult de reportaj. Dacă n-ar fi fost într-un loc neutru ci în fața unei case, am fi putut-o încadra la ”Oameni și locuri”. Așa...
Cum ziceam sâmbătă, este din categoria ”eu sau x cu...”. Imaginați-vă ce ar fi fost să nu fie doamna râzând în cadru ci doar templele și printre ele mici, ca niște furnici, oamenii. Asta da ”Oameni și locuri” am fi putut exclama!
Și aici putem spune că este un portret, cu toate că prin atitudinea fetiței care arată semnul victoriei se duce mai mult spre reportaj. Am mai tăiat un pic din imagine, bucățica de față de copil din partea dreaptă neavând ce căuta în cadru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.