luni, 8 septembrie 2014

Imagini de Ruxandra Pavel


O imagine care ar fi putut fi mult îmbunătățită dacă: am fi făcut încadrarea mai strânsă, eliminând spațiul de de-asupra capului copilului. Dacă am fi reușit să prindem în cadru mai multe baloane de săpun. Putem relua din nou subiectul până reușim să facem o astfel de imagine!!!


Cum am discutat la Curs, ar trebui să evităm să plasăm subiectul central în imagine. Eu aș fi tăiat din partea stângă - partea de alb - și aș fi lăsat mai mult spațiu în dreapta, chiar aș fi așezat un ghiveci cu flori (pentru a completa compoziția) acolo, pe buza ceardacului. Și poate aș fi lăsat mai mult spațiu în partea de jos, pentru ca să se vadă mai bine pe ce-și sprijină bărbatul mâinile. Atitudinea domnului din imagine este interesantă!


Aici văd că ai poziționat personajul în lateral, ceea ce e bine. Bine nu este că ai tăiat din umărul din partea stângă și un pic din cap. O încadrare un pic mai largă ar fi fost de preferat!


Și aici am fotografiat bine. Poate un pic mai largă încadrarea ar fi ajutat mai mult compoziției. Bună atitudinea celor două colege!

Pe viitor, când trimiți imaginile, la micșorare vreau să am EXIFUL, pentru a putea vedea ce setări s-au folosit la fotografiere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.