vineri, 5 septembrie 2014

Fotografii de Eugeniu Alexandrescu

Dintre imaginile cu flori trimise o aleg pe aceasta - în încadrarea din chenarul roșu - ca un joc al liniilor și culorilor și pentru ritmul pe care-l dă privitorului.

O imagine de la firul ierbii cu un efect nebănuit în ”editarea” pe care mi-ai trimis-o. Expunerea corectă este cea pe care am făcut-o aici. Rezultatul: o imagine abstractă interesantă!

Un prim sfat - pe care l-am dat și la prima întâlnire - clădirile nu se ”prăbușesc” în fotografie. Nici în dreapta și nici în stânga. Linia orizontului trebuie să fie dreaptă! Dacă doream să arătăm în imagine Palatul Culturii trebuia să ne ducem la cealaltă fântână arteziană. Sau, mai bine, pe terasa de la Food Court. Dacă am vrut să arătăm barca... am tăiat din ea și ar fi trebuit să fie întreagă ca să înțeleagă și alții ce este acolo... Valabil și pentru celelalte imagini în care apar clădiri: nu aplecate, nu bucăți din ele și, pe cât posibil, o editare cât de cât corectă (ca în cea de a doua imagine)!


Cam același comentariu: dacă facem o imagine cu o fațadă... o facem întreagă. Ce am decupat din stânga, pus în partea dreaptă, numai bine intra și Atlasul pe care l-ai tăiat. Sunt detalii de care trebuie să ținem cont pe viitor când întâlnim situații asemănătoare.

Tema noastră fusese Muzeul Unirii și Portret (???). În chenar am decupat ce mă interesa. Pentru decupajul făcut aparatul pus pe înalt era alegerea portivită. Lucru pe care iarăși l-am discutat la prima întâlnire. Atenție și la claritate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.